2013. szeptember 19., csütörtök

Anita beszámolója esős garázsvásárukról

Egy kis összegzés a garázsvásár napról:

Első garázsvásárom volt a mostani és leginkább interneten hirdettem. Persze pár utcában,ahol épp járok gyalog ott szórólapoztunk a gyerekekkel és plakát is került pár oviba illetve kis boltba.
Ami hiba volt,hogy oda írtam, eső esetén elmarad. E helyett legközelebb majd esőnapot is betervezek. Főleg azért, mert lelkes apukám, aki a régi cuccait szándékozta kirakni a reggeli esőben összehozott egy ponyvából kifeszített tetőt. Igaz, így kisebb helyre tudtunk csak kipakolni, hogy alatta maradhassunk.
8-17óráig hirdettem a vásárt, és az első vásárló már 8-kor ott is volt, még várt is,hisz az eső miatt nem volt minden kipakolva, majd még a délelőtt folyamán a lányával is visszajött.
Mivel úgy hirdettem, hogy eső esetén elmarad, nem sok mindenre számítottam, de azért 12 óráig a rendületlen esőben tartottuk a frontot és jöttek is érdeklődők és egy-két kivétellel vásároltak is. Mivel az eső nem enyhült, így délben összepakoltunk.
Végül nem nevezném veszteségnek, hogy megcsináltuk, még így esőben is volt bevétel, de tény, hogy ha nincs fedett helyünk, mindenképp kell egy esőnapot kinevezni.
Üdv,Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése