Saját tapasztalatból mondom, de
Ti is biztosan meg tudjátok erősíteni, hogy egy garázsvásár sokkal több, mint
egy hely, ahol adni-venni lehet. A legtöbb garázsvásárnak családias hangulata
van, amelynek fontos része, hogy a szervező „vendégül látja” a vásárlókat.
A legtöbb szervező gondoskodik
valamilyen italról, és/vagy némi szendvicsről, hogy a vásárlók érezhessék, bizony fontosak, szívesen fogadják őket, de persze ezek az apró
figyelmességek akkor érnek valamit, ha azok valóban szívből jönnek.
A vendéglátás mellett még egy sor
„figyelmességgel” kényelmesebbé, emlékezetesebbé lehet tenni a garázsvásárt a
vendégek számára. A leghasznosabb figyelmesség, ha a felnőttekkel tartó
gyermekeket lekötjük, amíg a szülők vásárolnak. Erre alkalmas lehet egy
játszósarok, egy csere-bere sarok, vagy éppen egy gyermekfelügyeletet biztosító
személy, aki mondjuk játszik az apróságokkal.
Összességében elmondható, hogy ha
egy garázsvásárt sikerül családias hangulatúra megszervezni, akkor a vásárlók
biztosan pozitív élménnyel fognak távozni, és ez a következő eseményre ez a legjobb cégér.
A vendéglátás és a figyelmesség
területén szerintünk kimeríthetetlen az ötletek tárháza, és biztosak vagyunk
abban, hogy nektek is van egy csomó ötletetek – ha gondoljátok, akkor osszátok
meg velünk!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése