2013. október 30., szerda

A vásárlók megvendégelése



Saját tapasztalatból mondom, de Ti is biztosan meg tudjátok erősíteni, hogy egy garázsvásár sokkal több, mint egy hely, ahol adni-venni lehet. A legtöbb garázsvásárnak családias hangulata van, amelynek fontos része, hogy a szervező „vendégül látja” a vásárlókat.
A legtöbb szervező gondoskodik valamilyen italról, és/vagy némi szendvicsről, hogy a vásárlók érezhessék, bizony fontosak, szívesen fogadják őket, de persze ezek az apró figyelmességek akkor érnek valamit, ha azok valóban szívből jönnek.
A vendéglátás mellett még egy sor „figyelmességgel” kényelmesebbé, emlékezetesebbé lehet tenni a garázsvásárt a vendégek számára. A leghasznosabb figyelmesség, ha a felnőttekkel tartó gyermekeket lekötjük, amíg a szülők vásárolnak. Erre alkalmas lehet egy játszósarok, egy csere-bere sarok, vagy éppen egy gyermekfelügyeletet biztosító személy, aki mondjuk játszik az apróságokkal.
Összességében elmondható, hogy ha egy garázsvásárt sikerül családias hangulatúra megszervezni, akkor a vásárlók biztosan pozitív élménnyel fognak távozni, és ez a következő eseményre ez a legjobb cégér.
A vendéglátás és a figyelmesség területén szerintünk kimeríthetetlen az ötletek tárháza, és biztosak vagyunk abban, hogy nektek is van egy csomó ötletetek – ha gondoljátok, akkor osszátok meg velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése