2013. november 1., péntek

Gitta beszámolója



Végre akadt egy kevés időm, hogy beszámolót írjak legutóbbi vásárunkról. (2013. október 12. Tinnye) Sajnos a vártnál kisebb sikere volt a legutóbbi szezonzáró vásáromnak. Néhány hibát követtem el, amire felhívnám a többi vásárszervező figyelmét is, segítve ezzel munkájukat. Az időpont választását teljesen jónak gondoltam, mivel 10.-e körül már mindenki kap fizetést ill. ilyen olyan ellátást, amit vásárlásra fordíthat. Többnyire ez érezhető is volt az előző vásárok tekintetében, hogy ilyen időpontokban jobban eljöttek az emberek.
Egy nagy hibát viszont az októberi vásárnál elkövettem. Sajnos (időhiányom miatt) másra bíztam a plakátozást és a szórólapozást.(utóbbiak viszonylag időben ki is kerültek a falu házaihoz). A plakátok azonban csak - mint utóbb kiderült - a vásár előtti napon lettek kihelyezve a falu csomópontjain. Én úgy érzem, hogy ez volt az érdektelenség egyik fő oka. Az eseményről nem értesültek idejében az emberek, Én a vásárok előtt mindig min. 1,5 héttel ki szoktam tenni a plakátokat. A hirdetés/hírverés és a figyelem felkeltés az alapja az ilyen jellegű rendezvényeknek. A másik észrevételem pedig, hogy mivel már több vásárt is szerveztünk az év folyamán, (márciustól októberig havonta) jó hírünk mellett, némi negatív reklámunk is keletkezett. Bár a jó marketinges tudja, hogy a rossz reklám is reklám, de én azért nem értem, hogy kinek mi öröme leledzik vajon, abban, hogy meglátván egy ilyen szórólapot vagy plakátot, ezt mondja : "na ezek már megint garázsvásárt tartanak, biztosan azért, mert így adómentes jövedelemre tehetnek szert" Szerintem valamennyi garázsvásározó tudja, hogy ebből a tevékenységből nem lehet óriási nyereségre, bevételre szert tenni és nem is ez a célja!
Erre a vásárra jöttek el a legkevesebben, talán az előző havi iskolakezdési is kimerítette a családi kasszákat, nem tudom. Viszont mi árusok jól éreztük magunkat, meggybort és ágyas pálinkát is kóstoltunk egyik Zsámbékról jött kedves ismerősünknek köszönhetően! Tehát, akik nem jöttek el még a finom házi meggybortól is elestek
Természetesen nem szegte kedvünket ez a kis kudarc sem, és Jómagam azon leszek, hogy jövőre még színvonalasabb még több újdonságot felvonultató vásárokat szervezzek, lehetőleg több család bevonásával. Igazi vágyam, akár egy egész vagy netán több utcát megmozgató falusi garázsvásár létrehozása, 2014-ben

A mottóm pedig továbbra is ez marad:

Üdvözlettel:

Gitta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése