2014. május 26., hétfő

Cecília beszámolója

Mi péntek délután tartottuk az első vásárunkat. A helyszín egy általános iskolával szembeni kertes ház udvara volt. A szervezést én vállaltam, hiszen ez a mi udvarunk. A cél az volt, hogy anyagi ráfordítás nélkül ki tudjunk nyitni és utána meglátjuk hogyan tovább.
Legelőször  létrehoztam egy csoportot a Facebook-on, kértem az ismerőseimet a megosztásra és biztattam őket a csatlakozásra. Csütörtök reggelre tudtuk csak kirakni a plakátot, kértünk egy használt molinót és a hátuljára az ügyes kezű keresztlányom felírta az időpontot.
Pénteken már nyitás előtt volt érdeklődés. Mi elsősorban kinőtt gyerekruhát, cipőt, megunt játékot és különböző háztartási kellékeket pakoltunk ki a baratnőkkel. Friss pogácsát és bodzaszörpöt kínáltunk egy becsület kasszával - sikere volt.
Nagyon jó hangulatú, családias délután volt. Most lelkesek vagyunk, igy kinyitunk most pénteken is, nagyon sokan kérdezték, hogy mikor lesz legközelebb vagy kinéztek valamit és mondták, hogy visszajönnének. Reménykedünk a jó időben és bízunk benne, hogy az anyagi sikerünk is nagyobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése